اسکجوال چیست ؟ Schedule
مقالات و اطلاعاتی از دوربین های مدار بسته
اسکجوال چیست ؟ Schedule
نوشته شده توسط سحر لشگری در ساعت 11:51

اکثر کسانی که دوربین مداربسته نصب میکنند ، علاقه مند هستند تا ذخیره سازی در هارد ، طولانی مدت انجام شود و بصورت بهینه از فضای هارد استفاده کنند . بنابراین تولید کننده های DVR / NVR به روش های گوناگون سعی میکنند تا ذخیره سازی را به حداکثر برسانند .

چند روش برای ذخیره سازی دوربین های مداربسته وجود دارد .یکی از روش ها DAY-Night است . در این حالت سیستم شبانه روز به صورت پیوسته در حال ذخیره سازی تصاویر کلیه دوربین های متصل به ذخیره ساز است .

حالت بعدی Motion Detect است که اگر Record روی این حالت قرار گیرد ، فقط در زمان هایی که حرکتی وجود داشته باشد ، ذخیره سازی روی هارد انجام می شود .در این حالت هم هارد مدت زمان بیشتری را می تواند ذخیره سازی نماید .

جدول زمان بندی یکی از راه کار های ذخیره سازی طولانی تصاویر است. مدیر مجموعه طبق برنامه کاری که در روزهای مختلف هفته دارد، سیستم را برای رکورد و ذخیره سازی تصویر ،تنظیم میکند .

مثلا شنبه تا چهار شنبه به سیستم دستور داده می شود که از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر ، یکسره -یا در حالت موشن و حرکت ، ذخیره سازی را انجام دهد و پنج شنبه به صورت نیمه وقت از 8 تا 12 ظهر Record رکورد انجام شود و در نهایت جمعه هیچ ذخیره سازی انجام نگردد.

در ذخیره ساز های پیشرفته ، میتوان روز را به قسمت های کوچک تر تقسیم نمود .

به عنوان مثال از 7 تا 10 صبح ذخیره سازی روی حالت دائمی باشد و تمام ثانیه ها ، حتی آن لحظاتی که حرکتی در محیط نبوده ذخیره سازی انجام شود ،از 10 صبح تا 2 بعد از ظهر ذخیره سازی روی حالت موشن باشد و از 2 بعد از ظهر تا 8 شب هیچ ذخیره سازی انجام نشود و در نهایت 8 شب تا 7 صبح اگر دزدگیر آلارمی زد و چشم های الکترونیک تحریک شدند ، ذخیره سازی انجام شود .

این کار باعث می شود که فقط ساعات با اهمیت برای مدیر مجموعه ذخیره سازی انجام شود و فضای خالی هارد در ساعات غیر ضروری پر نشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: